niedziela, 26 sierpnia 2018

MEGA CUDOWNY KONKURS!!!



KONKURS!
W związku z tym, że objęłyśmy kilka powieści patronatem, mamy dla was aż dwa pakiety powyższych książek do wygrania!
Sponsorami są wydawnictwa: Editio Red, MG oraz Uroboros. Są oni także współadministartorami danych osobowych.
Koszt wysyłki ponosi sponsor.
Cały regulamin: TU

Termin: 20-28.08.2018r. do godziny 18:00

Co trzeba zrobić, żeby pakiet tych perełek trafił w Twoje ręce?
ZADANIE: Wytłumacz, którą z tych trzech powieści przeczytasz najpierw i uzasadnij dlaczego. 
Wygrywają 2 wybrane przez nas, najciekawsze odpowiedzi!

Powodzenia! :D

24 komentarze:

  1. Życzę wszystkim powodzenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie na pierwszy ogień pójdzie 'Stara baśń'' dlatego, że starsi mają pierwszeństwo! ☺️ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej kolejności na pewno przeczytam "ULECZĘ TWE SERCE". Podejrzewam, że podobnie jak pierwsza część, tak i druga, posiada w sobie sporą dawkę emocji. Z pewnością mną wstrząśnie i poszarpie emocjonalnie tak, że nie sposób się będzie od niej oderwać. Takie książki sprawiają, że na nowo można powrócić do czytania nawet po latach. Dla osób, które nie lubią czytać, na zachętę, właśnie tę pozycję bym poleciła. Piękna, momentami przerażająca,potrafiąca wstrząsnąć do głębi. Nie sposób o niej zapomnieć i rzucić ją w kąt. Takie książki zostają z nami na dłużej. Dla mnie ta książka to marzenie i z całą pewnością bestseller tego roku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie będzie to Uleczę Twe serce. :) Pierwszy tom dosłownie pochłonęłam. Jak zaczęłam, tak musiałam od razu całą skończyć. Dawno nie czytałam książki, która byłaby tak inna od wszystkich. Nie jest to cukierkowy romans w którym od razu wiadomo, że główni bohaterowie będą razem. Jest w nim dużo przemocy, seksu, szybkich harleyów. Podejrzewam, że historia Kylera może być nawet jeszcze lepsza. Bo kto nie lubi czytać książek o niebezpiecznym przystojniaku, który bez żadnych zbędnych rozmyślań dąży do tego czego pragnie. Ja na pewno lubię. :) Pewność siebie zawsze pociąga. No i ta okłada. Bardzo przyciąga wzrok. Gdybym nie wiedziała o czym jest książka i zobaczyła ją na półce w księgarni od razu bym po nią podeszła. :) Fb lubię jako Honorata Jamroży

    OdpowiedzUsuń
  5. Baśnie od dziecka kojarzyły mi się z czymś magicznym, dlatego oczywiście, ponieważ nadal mieszka we mnie dziecko pierwsza będzie "Stara Baśń". Już sam tytuł mówi "weź mnie i poznaj mój wspaniały świat" a ja książkom nie odmawiam ;) a skoro książka już zaczęła do mnie mówić to myślę, ze powinna trafić w moje ręce :3 wiec proszę was wy też nie odmawiajcie tej książce ;) przyznam też że mało mam takich książek, przeważnie są to romanse i czas przeczytać coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulecze twe ❤️.
    Zapowiada się wspaniala książka, świetniej autorki �� Już nie moge,się doczekac, aby dowiedzieć,się jak autorka ma zamiar, uleczyć najwazniejszy organ ludzki,czyli ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie to Immersja. Uwielbiam książki na temat futurystycznej przyszłości naszego świata. Co nas czeka jak będziemy się komunikować i co najważniejsze czy dalej będziemy czytać ksiazki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie "Starą baśń" . Nie ma to jak powrót do dzieciństwa , pozostawić chodź na chwilę smutki , problemy . Zaczytac się w pięknie , fantazji , gdzie zło zawsze przegrywa .

    OdpowiedzUsuń
  9. Starą baśń. Dlaczego? Bo przeczytam ją z córką. Kochamy obie takie wspólne wieczory,a nie ma ich ostatnio za dużo,a bardzo nam ich brakuje...radość dziecka-bezcenna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulecz twe serce❤❤❤.Dlaczego? Tillie Cole to dość kontrowersyjna autorka, ale ma zdecydowanie ciekawe pomysły na książki i szczerze przyznam, że wpisała się w moje gusta. Uwielbiam historie, gdzie w miejscach w których wydawałoby się nie ma miejsca/szans na miłość, zostaje odnaleziona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako pierwsza zdecydowanie "Stara Baśń", ponieważ tam znalazłabym nowe inspiracje do opowiadania nowych historyjek wieczornych dla moich małych chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie na pierwszy ogień poszłaby Immersja i to z 3 powodów:

    Pierwszy (i najbardziej absurdalny) - bohaterka przedstawiona na okładce przypomina mi wokalistkę Stevie Nicks z czasów jej młodości. Jako, że uwielbiam tę kobietę + zespół Fleetwood Mac, w którym śpiewa, od razu mam chęć sięgnąć po tę książkę.

    Drugi - książka wydaje mi się bardzo udziwniona i przekombinowana, a na ogół gdy sam opis książki wywołuje we mnie takie skojarzenia, dana pozycja okazuje się później fenomenalna.

    Trzeci (i najważniejszy) - studiowałam historię sztuki i starożytność zdecydowanie była moją ukochaną epoką, więc przez sam wzgląd na moją pasję, ta książka to totalny MUST READ! No i trzeba przyznać, że w książkach fantastycznych nieczęsto przewija się wątek sztuki, więc już sama ta kwestia wystarczyłaby, żeby mnie zachęcić do tej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Immersja" jak nic - połączenie Assasin's Creed z Igrzyskami Śmierci? Czytałbym w ciemno :D
    Pozdrawiam
    Mateusz M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo u mnie wiadomka jaka książka pójdzie na poerwsyz ogień ����, pójdą Hadesi... No bo jak to tak nie znać kontynuacji tak wspaniałej serii z mega klubu motocyklowego na czele ze Styxem i jego "braćmi" ... Później na rozluźnienie na ostrzał poszły by baśnie, wierzenia ludowe .. Jak dawniej ludzie żyli jak wegetowali między sobą ���� no i na trzecim to wiadomka co będzie ������

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulecze twoje serce.Tillie Cole to dosc kontrowersyjna pisarka z tego co czytalam chetnie zapoznam sie z jej ksiazka i poznam jej sposob na uleczenie serca.Bardzo mnie intryguje

    OdpowiedzUsuń
  16. W pierwszej kolejności przeczytam "Immersję". Dlaczego? Po pierwsze lubię podróże w czasie, a ta wydaje być się niezwykle interesująca. Poza tym jest to dość obszerna książka, więc dobrze byłoby przeczytać ją kiedy jeszcze jestem pełna sił w początkowej fazie roku szkolnego. A tak najbardziej to, dlatego że zaintrygowała mnie dziewczyna na okładce, do tego stopnia, że planuję się do niej upodobnić - w kwestii stroju na pewno, a w kwestii charakteru być może - dowiem się tego, jeśli wygram.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmmmm, ciężki dylemat...
    Z racji tego że nie znam żadnej i autorzy mi nieznani.
    Najbardziej jednak przemawia do mnie okładka pierwszej książki. Aż chce się zajrzeć do środka. Poczuć zapach kartek, brnąć w treść i poznawać powoli bohaterów i i ich historie.
    Poczuć ten dreszczyk emocji, Kiedy to zagmatwania sięgają zenitu.
    Przypuszczam że taki pakiecik wystarczył by na długie jesienne wieczory, które nieubłaganie nadciagaja. Koc, herbata z malinami, lekkie światło nocnej lampki, coś co uwielbiam.

    A.G.

    OdpowiedzUsuń
  18. W pierwszej kolejności sięgnę po "Uleczę Twe serce". Z premedytacją nie przeczytałam opisu książki, aby się niczym nie sugerować i odkryć dopiero później. Nie będę również ukrywać, że to ona a dokładniej okładka przyciągnęła mnie swoim mrokiem, tajemnicą, iskierką czułości i wspomnieniem, które dawno temu wydarzyło się w moim życiu. Obudziła stare czasy, małe "demony", ale także nadzieję. Często trzymając, patrząc na książkę, zgaduję co kryje się na jej kartach. Czy w tej znajdę miłość, receptę na "chore" serce, a może śmierć... Chciałabym wiedzieć natychmiast, ale poczekam, może wkrótce wszystkiego się dowiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Immersja, bo autor (z małą literówką) nosi imię i nazwisko jak mój wujek. A wiadomo, że rodzina najważniejsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pierwszy ogień wzięłabym "Uleczę twe serce", a dlaczego?? Bo to moja kochana i niezawodna Tillie, pokochałam ją kilka lat temu i od tej pory ma własne miejsce w moim sercu. Jej twórczość jest dla mnie fenomenalna i muszę przyznać, że idealnie wkomponowała się w mój gust. Każda książka, każda seria ma to coś w sobie, jest jedyna i niepowtarzalna. Wybrałabym "Ulecze twe serce" bo od pierwszej strony pokochałam "To nie, ja kochanie" i z każdą kolejną pragnęłam więcej i więcej. Wraz z innymi dziewczynami stoczyłam ciężką batalię o wydanie tej serii i w końcu się udało <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Każda książkowa tajemnica przyciąga mnie jak magnes - dlatego pierwszą przeczytałabym "Uleczę twe serce". Czuję, że nie odłożę jej dopóki nie poznam rozwiązania fabuły, choćby miało to nastąpić z nastaniem świtu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pierwszy ogień pójdzie bezsprzecznie Immersja ponieważ książka ta jest kwintesencją korzystnego mariażu między futurystycznym wyobrażeniem świata za wiele lat, a świata jeszcze sprzed naszej ery. Książka ta to symbol uwolnienia autora od konformistycznego dyktatu unifikacji i uniformizmu, innymi słowy książka ta mówi „nie” pospolitości i banalności, wyróżniając się w zalewie setek jej podobnych. Autor ukazuje nam fascynujący świat przyszłości, a ja przepadam za książkami, akcja których osadzona jest w dalekiej przyszłości, zawsze mam bowiem wiele pytań o to jak będzie wyglądało życie ludzi za kilkaset lat.. Książka ta z pewnością idealnie wkomponuje się w mój gust, odpowiadając mi na pytanie czy ludzie umysły są w stanie odróżnić rzeczywistość od fikcji. Z przyjemnością zagłębię się w rzeczywistość, gdzie ludzie wkraczają w świat, który naprawdę istniał tysiące lat temu na Krecie by wziąć udział w nowoczesnej grze komputerowej by badać przeszłość wszystkimi zmysłami. Obecnie nie możemy przenosić się w czasie i nie wiemy nawet co zastalibyśmy w przeszłości czy tym bardziej w przyszłości, a książka ta stara się pokazać czytelnikom jak podroż taka mogłaby przebiegać."Immersja" to niewątpliwie powieść wciągająca, pełna fantastycznych elementów i podróży w czasie. Wiem już z książek jak wyglądało życie w przeszłości, dlatego też nie wybiorę jako pierwszej „Starej baśni”, lecz Immersje, jestem bowiem ciekawa jak autor wyobraża sobie życie w odległej przyszłości. Książki takie pozostają z nami na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  24. W pierwszym odruchu miałam ochotę wskazać na Uleczę Twe serce. Ale... moje serce to mitologia, to bogowie, dawne zwyczaje i obyczaje, to legendy i baśnie , to dzieje pradawne. A to wszystko znajdę w Starej Baśni. Historia obrony godności i wolności przed pychą i chciwością, niepozbawiona scen ociakających krwią i łzami, ale przede wszystkim historia miłości wielkiej i ponad wszystkim. Historia wsparta na mitologii Słowian, ich wierzeniach i obyczajach.
    Ponadto uważam, że aby zrozumieć teraźniejszość trzeba poznać przeszłość, a żeby zaplanować przyszłość należy zrozumieć teraźniejszość. Dlatego zacznę od poznania przeszłości, czyli od Starej Baśni.

    OdpowiedzUsuń