środa, 5 września 2018

KONKURS [2 PAKIETY]


KONKURS!
Mamy dla was aż dwa pakiety powyższych książek do wygrania!
Sponsorem jest wydawnictwo: Uroboros (W.A.B.). Jest on także współadministartorem danych osobowych.
Koszt wysyłki ponosi zwycięzca.
Cały regulamin: TU

Termin: 30.08-06.09.2018r. do godziny 18:00

Co trzeba zrobić, żeby pakiet tych perełek trafił w Twoje ręce?
ZADANIE: Wytłumacz, którą z książek Katarzyny Bereniki Miszczuk chciałbyś przeczytać i wyjaśnij dlaczego. Może być to jakakolwiek powieść z jej dorobku pisarskiego.
Wygrywają 2 wybrane przez nas, najciekawsze odpowiedzi!

Powodzenia! :D

17 komentarzy:

  1. Chciałabym przeczytać Wilczycę, bo Wilka czytałam jakieś lata temu w liceum i do tej pory podczas pełni księżyca nawiedza mnie! Przychodzi do mnie i wyje do ucha, bym przeczytała kontynuację! Muszę skrócić swoje cierpienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś przypadkowo w moje ręce trafiła "Druga szansa". Przyznam, że wtedy nie przemówiła do mnie.😃 Po zaledwie paru stronach wróciła do biblioteki (bo wtedy nie miałam jeszcze własnych zbiorów). Teraz chętnie dałabym jej drugą szansę.:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie to na pewno "Gwiezdny Wojownik tom 1: Działko, szlafrok i księżniczka". Po pierwsze - przyciąga sam tytuł - zakręcony jak słoik i odjechany w kosmos, znaczy - coś dla mnie :). Po drugie - z tego co widzę po recenzjach innych, cała ko(s)miczna opowieść jest napisana z dużym przymrużeniem (kłapnięciem nawet) oka, wartką akcją, zdolną zakręcić Ziemię w przeciwnym kierunku i dawką humoru zdolną rozbawić nawet zatwardziałych polskich polityków. A po trzecie - ja po prostu wiem, że z taką odjechaną załogą mogę polecieć wszędzie tam, gdzie nie dotarł żaden ponurak :).
    Magda Janas

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka Katarzyny Miszczuk, która interesuje mnie najbardziej jest “obsesja”. Ostatnio rzadko mam okazję czytać thrillery, ale jak już to robię, wybieram najlepsze. Motyw szpitala psychiatrycznego i seryjny morderca wydaje się być bardzo ciekawym połączeniem. Ach już czuję ciarki na plecach, w dodatku, gdy wiem, że nie zabraknie tam akcji, a znając styl autorki domyślam się również, że główna bohaterka Joanna jest sympatyczną dziewczyną z poczuciem humoru. Jeszcze ten wątek miłosny. A może to właśnie jeden z adoratorów jest tym seryjnym mordercą? Zdecydowanie “obsesja” kusi mnie najbardziej. A widząc po recenzjach innych którzy już czytali, na pewno się na niej nie zawiodę.
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja powiem tak właśnie zakupiłam sobie trzy książki pani Kasi, trylogię "Ja, diablica", "Ja, anielica" i "Ja, potępiona" i te książki są moim priorytetem w najbliższym czasie. Dlaczego? Bo słyszałam wiele bardzo dobrego o twórczości autorki (serię kwiat paproci mam w planach także). Dodatkowo tamte dzieją się w piekle i niebie o wyglądzie którego powiedziano i napisano bardzo wiele, ale jestem ciekawa co takiego wymyśliła autorka ze spotkało sie to z tak pozytywnym odbiorem serii, podobno humor w książkach jest świetny.... no i jestem kobietą więc wątek zakochanego w głównej bohaterce demona też bardzo ale to bardzo kusi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaintrygowała mnie trylogia "Ja diablica", "Ja anielica", "Ja potępiona" autorstwa Katarzyny Bereniki Miszczuk ze względu na nietypowe miejsce wydarzeń połączone ze zwyczajnym śmiertelnikiem.
    Od zarania dziejów ludzie zastanawiają się nad swoim istnieniem po śmierci. Co nas czeka gdy kres naszego życia na Ziemi nastąpi? W wielu dziełach poeci, pisarze, muzycy interpretują swoje wersje wyobrażenia o życiu po śmierci, często jednak owe interpretacje wydają się dla mnie lekko przerażające. Gdzie znajduje się miejsce na radość, humor, zabawę jak i miłość? Po przeczytaniu opisu i kilku recenzji jestem pozytywnie nastawiona i pełna nadziei w stosunku do jej opowieści.
    Młoda bohaterka została postawiona przed faktem dokonanym i wystawiona na próbę. Bardzo intryguje mnie jak tak młoda osoba może poradzić sobie w kompletnie innym świecie, na zupełnie nowych zasadach. Mam nadzieję, że uda mi się zapoznać z publikacjami Katarzyny Bereniki Miszczuk i coś czuję, że będę musiała udać się do księgarni, by móc mieć je na własność.
    ~ Anita Stypa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej chciałabym przeczytać "Ja, potępiona" z racji tego, że niebawem wychodzi kolejny tom tego cyklu, a ja ciągle nie jestem na bieżąco. Jak tylko dorwę się do tej powieści, a mam nadzieję, że to wkrótce nastąpi, to mąż będzie musiał przeboleć, że nie ma ugotowanego obiadu, bo byłam zbyt pochłonięta lekturą. Trudno, sam też umie sobie coś ugotować. Historia tej wesołej bohaterki i jej przyjaciół jest ciekawsza niż jakieś tam schabowe!

    Pozdrawiam, Wanda Piętak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najchętniej przeczytalabym książkę "szeptucha", wiele razy czytałam jej recenzje i opisy i myślę, ze ona może być naprawdę ciekawa. Przekonała mnie też jej -podobno- duża dawka humoru, a przyznam w sekrecie, że nigdy nie czytałam książki przy której śmiała bym się w głos, nigdy nie trafiłam na tak zabawną książkę :/ w dodatku mamy z bohaterką dużo wspólnego, no dobra, może wcale nie tak duzo, ale obie panicznie boimy się kleszczy, mimo że ja od urodzenia mieszkam na wsi :D ech, nie byłabym sobą gdybym nie stwierdziła, że to ta nitka romansu w tej książce tak naprawdę mnie do niej przyciągnęła :P i oczywiście piękna okładka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam przyjemności jeszcze czytać książek Pani Katarzyny . Na pewno bym chciała zacząć od takiej , która mnie tak pochłonie , że będę czuła niedosyt i po kolejne sięgnę z przyjemnością i niecierpliwością.��

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze tej autorce nie dałam pierwszej szansy ale drugą bym wzięła. Hihi ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji przeczytać jeszcze żadnej książki Berniki. Także moja odpowiedź będzie bardzo spontaniczna. Chciałabym przeczytać "Wilka" -dlaczego? Ponieważ bardzo lubię serię, lubię fantastykę, a po za tym Lubie piękne okładki :-) Wilk wydaje się być idealnym kandydatem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym się dowiedzieć, co każda Słowianka powinna wiedzieć i tą wiedzą, która pomału odchodzi do lamusa, zarażać młode pokolenie, aby na nowo odkryło swoją tożsamość i poszukiwało swojego własnego kwiatu paproci zamiast ślepo podążać za tłumem znanymi i utartymi szlakami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy z naa zasługuje na "Drugą szansę". Jestem ciekawa tej historii, ten tytuł intryguje, jest tajemniczy, przyciąga mnie do siebie niczym magnes metal. Co takiego kryje się pod tymi dwoma jakże zwykłymi słowami, które dopiero złączone razem tworzą zagadkowe hasło. Ja także nie potrafię przejść obok tej książki obojętnie. Czuję, że czegoś mi brakuje. Czuję, że koniecznie muszę zaspokoić swoją ciekawość. Czy dostanę od Was na to szansę? Mam nadzieję, że tak.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki ale mimo to przeglądając księgarnie internetowe zawsze zwracały moją uwagę "Ja, diablica", "Ja, anielica", "Ja, potępiona" nie wiem co takiego mają w sobie te książki, może przyciągającą okładkę, że zawsze na nie zerkam. Jednak nie te pozycje chciałbym przeczytać w pierwszej kolejności, do poznania autorki wybrałabym "Wilka" i "Wilczyce". Powód jest prosty, kocham fantastykę i to co dzieje się w tego typu książkach. Żeby napisać książkę fantasy trzeba posiadać niesamowitą wyobraźnię i talent do kreowania danego świata i postaci. Według mnie ten typ książek cechuje coś więcej niż pozostałe typy bo widać w nich niesamowitą wyobraźnię autora, która wychodzi poza granice i dzięki temu można go lepiej poznać. Wielu wydaje się, że fantastyka jest dla młodych, dla niedojrzałych osób, a według mnie to nie prawda, przecież nawet dorosłe osoby sięgają po młodzieżówki więc coś w nich musi takiego być co przyciąga. Uważam, że z tego gatunku idzie doszukać się tak samo dobrych i przydatnych morałów jak w wielu innych książkach, tylko, że tutaj są one opowiedziane w ciekawszy sposób. Chciałbym zapoznać się z kunsztem pisarskim Pani Katarzyny Berenika Miszczuk właśnie od "Wilka" i "Wilczycy" i przekonać się w jaki sposób kreuje ten świat, te historię w książce i bohaterów. Doza tajemnicy, ciekawe postacie, inny, nowy świat, tak zbliżony do naszego ale mimo to niezwykły w swojej tajemnicy, mury do pokonania i miłość bohaterów to coś co zdecydowanie przyciąga mnie do tych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaznaczyłam pole z nazwą zamiast anonimowej przez pomyłkę. Pozdrawiam, Asia Wcisło

      Usuń
  15. Ja tam bym chciał przeczytać "Szeptuchę", gdyż bardzo pociągają mnie właśnie klimaty mitologii, w tym naszej rodzimej, słowiańskiej. Nie pogardziłbym dobrą książką, która pewnie cudownie utuliłaby mnie do snu, niczym filiżanka najlepszej herbaty lub kakao. Znam już styl pani Miszczuk i wiem, że jest ona prawdziwą czarodziejką - chciałbym, żeby dalej mnie tak czarowała i pokazała mi, jak to by było, gdyby Polska jednak nie przyjęła chrztu, a Mieszko I by się zbuntował.

    Nick: Jerzy P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie sięgnęłabym po "Szeptuchę". :-)
    Wkońcu nie bez powodu została uznana książką roku 2016 w kategorii Literatury Fantastycznej. Uwielbiam, czytając, przenosić się w świat fantasy oraz zostawać w nim "na chwilę dłużej". ;-) Dodatkowo powieść Kasi okraszona do tego wszystkiego humorem i zabawnymi dialogami dodatkowo zachęca do sięgnięcia po lekturę. Chętnie przeczytałabym również "Wilka" oraz "Wilczycę", ponieważ znając talent autorki, wiem, że z pewnością warto i na pewno nie byłaby to strata czasu. Uwielbiam czytać książki w wersji papierowej, mają w sobie to coś. <3 Książki Kasi pochłonęłabym szybko i nie rozczarowałabym się tym, co kryje fabuła.

    OdpowiedzUsuń