sobota, 25 listopada 2017

KONKURS #3 - KONKURSOWY CZARNY PIĄTEK 2.0

Hej, hej!
Mamy dla Was kolejny konkurs - tym razem na blogu. Link do wydarzenia ogólnego: KLIK. Mamy nadzieję, że będziecie brali udział.
Regulamin konkursu znajduje się na stronie wydarzenia na Facebooku - przed przystąpieniem do konkursu proszę się z nim uważnie zapoznać.
Na udzielenie odpowiedzi od czasu opublikowania konkursu macie 48 godzin!


Sponsor: Publicat
Organizator: Nasz Książkowir
Zadanie: Napisz, gdzie chcielibyście się udać na podróż i dlaczego?

17 komentarzy:

  1. Chciałabym się wybrać w podróż do Francji i Anglii. Bardzo lubię te kraje, w żadnym z nich jeszcze nie byłam. Chciałabym zobaczyć wieżę Eiffla, Louvre, ogólnie poczuć klimat Francji <3 A w Anglii zobaczyć Big Ben, słynne z Sherlocka Baker Street 221B, muzeum Warner Bros oraz King's Cross (i przejście na peron 9 i 3/4!) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W Egipcie mamy piramidyy i inne egipskie dziwy.
    Mamy faraonów mary, jak i Kleopatry czary.
    Są pustynie niezmierzone i skarby niezastapione.
    W takiej scenerii każdy, chciałby oglądać gwiazdy,
    te z powieści już mu znane, ale w sobie zakochane.
    Miłość tam ma zapach piasku i oazy w słońca blasku.
    Chciałbym czytać takie książki, zamiast spelniać obowiązki.
    Zobaczyś to na własne oczy, co mnie jeszcze tam zaskoczy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o tym,żeby wybrać się w kosmos. Taka trochę niestandardowa podróż, ale chodzi to za mną już od dzieciństwa, kiedy inne dziewczynki chciały być księżniczkami. Ja wolałam marzyć o byciu astronautką! Oglądanie gwiazd nocą jest takie magiczne, chciałabym zzobaczyć to na własne oczy ��

    OdpowiedzUsuń
  4. W podróż udałabym się na Kubę. Ta wyspa przez wiele lat była odizolowana pomału otwiera się coraz bardziej na świat, dlatego posiada specyficzny klimat, kulturę. Wyspa posiada piękne plaże, rafy koralowe oraz cały czas świeci słońce. Zwiedzałbym wyspę, kosztowała lokalnych potraw, słuchała muzyki i tańczyłabym, piłabym Mojito, palić nie palę ale bym się zaopatrzyła na pamiątkę w cygara.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim marzeniem od zawsze są Włochy. Uwielbiam włoską kuchnię, język, klimat i kulturę. Jestem pewna, że kilkudniowy pobyt w tym pięknym kraju przyczyniłby się do poprawy stanu mojego zdrowia fizycznego i psychicznego. Jeżeli tylko będę miała taką możliwość, z pewnością będzie to pierwszy kraj, jaki odwiedzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włochy! I to nie z powodu przystojnych Włochów, pięknych zabytków czy wspaniałego wina;) Chciałabym udać się do Wenecji i móc usiąść wygodnie w gondoli, częstowana winem przez gondoliera. Móc płynąć tramwajem wodnym- niesamowite środki lokomocji, inne niż standardowe;) Jest to tak czarujące miasto, że nie sposób się tam nudzić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróćiłabym do Włoch, Portugalii lub na Bałkany. Wierzę, że zwiedzę Dubaj, Grecję kontynentalną, Argentynę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzieś gdzie jest ciepło, ładnie i spokojnie. :) W Nowej Zelandii są piękne krajobrazy, albo do Francji tam gdzie produkują winogrona. Degustowałabym wtedy wiele win. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczna podróż do Hogwartu latającym samochodem z przyjaciółmi, co by się tam działo. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do NIBYLANDII bo to wspaniały świat mojego dzieciństwa, kraina bajkowa
    Kraina dziecięcych snów, świat beztroskiej zabawy, każdego dorosłego wymarzona
    W NIBYLANDII zapomniałabym o troskach, o świecie całym, o płynącym czasie
    I odstresowałabym się szukając między postaciami z bajek drogi na kompasie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chciałabym pojechać do Pragi. Byłam już tam z mężem, który jeszcze wtedy nie był mężem:) ale ostatnio mieliśmy awarię komputera i okazało się, że podczas tej awarii straciliśmy większość naszych zdjęć, w tym zdjęć z Pragi:( i teraz nie pozostaje nam nic innego jak pojechać tam jeszcze raz i wszystkie te zdjęcia odtworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Do Norwegii. Od lat fascynuje mnie ten kraj. Bezkresne lasy, dzikie zwierzęta, fiordy, jeziora... Myślę, że tam osoba, która jak ja uwielbia wędrówki z plecakiem nie mogła by się nudzić

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Maderę, do Portugalii. W końcu jest to wyspa wiecznej wiosny :) niesamowite miejsce i bardzo malownicze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Od lat marzę o wyprawie do Norwegii. Stolica mojej ukochanej muzyki, czyli najlepszego na świecie, zimnego jak ten kraj black metalu, piękne fiordy, magiczne zorze, niesamowicie urokliwe miasta... Mam nadzieję, że jestem już bliżej spełnienia tego marzenia niż dalej! I w końcu zasiądę wśród majestatycznych fiordów i w słuchawkach na uszach będę kontemplować tą surową naturę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fascynują mnie Chiny jako kraj tak odmienny od znanej mi kultury, kraj pełen barw, ale i pokory. Dlaczego ta pokora przykuła moją uwagę? Powodów jest kilka, ale tym najważniejszym jest powstanie Wielkiego Muru Chińskiego. Teraz myśli się o nim głównie w kategoriach atrakcji turystycznej, jednego z cudów świata, jedynej budowli widocznej z kosmosu, a czy ktoś jeszcze pamięta ile milionów ofiar pochłonął ten cud? Ile łez, potu, ludzkich koszmarów i tragedii kryją te mury? Tam z pewnością tkwią duchy tych ludzi, przypominając o ogromnym dziedzictwie, po którym można teraz swobodnie chodzić, ciesząc się widokami i wakacyjnym czasem. Nikt nie wypomni tego spragnionym wrażeń turystom, bo Chińczycy w pokorze znoszą to, co przynosi im los. Wiele mogłabym się od nich nauczyć i sądzę, że szybko zakochałabym się w tym przeludnionym, tak innym od znanych mi państw, niezwykłym kraju.

    OdpowiedzUsuń