tag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post1456150438813070652..comments2024-03-28T05:51:31.293+01:00Comments on Książkowir: Donald Miller - "Model Story Brand"Iwi z Nasz Książkowirhttp://www.blogger.com/profile/08076783488904788527noreply@blogger.comBlogger13125tag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-5492446117211470282019-12-27T20:12:01.493+01:002019-12-27T20:12:01.493+01:00Dzięki wielkie za recenzję tej książki :) Dopisana...Dzięki wielkie za recenzję tej książki :) Dopisana do listy do przeczytania w 2020 roku.bizneszsercem.plhttps://bizneszsercem.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-30717666077549595412019-06-19T08:24:53.810+02:002019-06-19T08:24:53.810+02:00To może być bardzo pomocna lektura. To może być bardzo pomocna lektura. Jola Jolahttps://www.blogger.com/profile/01777477675877711084noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-74383409523485632102019-06-17T15:12:22.546+02:002019-06-17T15:12:22.546+02:00Czytając opis pomyślałam, że to poradnik. Poradnik...Czytając opis pomyślałam, że to poradnik. Poradnik nietypowy dla tych, co żyją firmą i w firmie.<br />A potem przeczytałam początek recenzji i stwierdziłam: tak, to jest poradnik, dla marketingowców. To mnie zaskoczyło. Nie, że to źle i że nie powinno być tutaj omawianych takich książek, w końcu - jak ktoś już zauważył wyżej - poradnik to też książka, jej się też należy życie, a w szczególności recenzja, tylko po prostu zdziwienie, bo przecież dawno ich tutaj nie było (no kto zaprzeczy?). Do tego temat tak bliski ekonomii, a nie stricte literatury (kultury, historii, życia codziennego... cóż, rozwój jest dobry :D )<br />Ja się kompletnie na tych sprawach nie znam (na rzeczach omawianych w tej książce). W pewnym sensie to nie dla mnie, ale z drugiej ja, jak każdy inny, ulega trendom i namowom otoczenia (ok, marketingowców) i sięgam po rzeczy, po które normalnie bym nie sięgnęła. Dobrze byłoby poznać ten mechanizm, a nawet nabyć taką zdolność i używać ich na innym polu, mimo że ze mnie czysty humanista, dla którego cyferki to jak tajemnicze hieroglify, słowem: kalkulator to dla mnie największy z wynalazków ludzkości, bez którego nie wyobrażam sobie mojego w miarę sprawnego funkcjonowania.<br />PS Znowu mamy motyw podróży w recenzji jako dowód udanej lektury :DZaczytana Magdahttps://www.blogger.com/profile/12508326496371625221noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-68238318233775822102019-06-13T23:17:07.253+02:002019-06-13T23:17:07.253+02:00Rzeczywiście jeśli ktoś pracuje w takiej branży lu...Rzeczywiście jeśli ktoś pracuje w takiej branży lub się tym interesuje, to książka jest idealna. Ja na razie nie mam potrzeby korzystania z niej więc sięgnięcie po nią nie miałoby sensu, bo niewiele bym zapamiętała. Jednak jeśli kiedyś będę potrzebować w tym kierunku pomocy to chętnie sięgnę po nią. Ania Jhttps://www.blogger.com/profile/10144812753597678950noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-11700136401507927892019-06-13T21:47:34.486+02:002019-06-13T21:47:34.486+02:00Dzięki Wam możemy spotkać różne rodzaju książki, k...Dzięki Wam możemy spotkać różne rodzaju książki, każdy znajdzie dla siebie te najodpowiedniejsze. Ja akurat nie czytam poradników. "Model Story Brand" na pewno znajdzie odbiorców którzy są zainteresowani marketingiem oraz którzy chcą wejść na rynek lub się na nim utrzymać i potrzebują nowego podejścia albo przeanalizować swoje dotychczasowe działania. Może kiedyś. Aneta Królakhttps://www.blogger.com/profile/11892016725132801815noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-75245316387199499292019-06-13T19:39:22.939+02:002019-06-13T19:39:22.939+02:00Nie przepadam za poradnikami. Marketing to absolut...Nie przepadam za poradnikami. Marketing to absolutnie nie moja działka, raczej czarna magia. Niezbadane są koleje ludzkiego losu, może kiedyś się przyda. Małgorzata Khttps://www.blogger.com/profile/01619257693378250207noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-83544292642377937542019-06-13T18:30:42.598+02:002019-06-13T18:30:42.598+02:00Oooooo to jest ksiazka, ktora bylaby dla mnie strz...Oooooo to jest ksiazka, ktora bylaby dla mnie strzalem w 10!! Wlasnie od jakiegoś czasu zamierzam sie do zalozenia wlasnej dzialalnosci, niestety nigdy wcześniej nie mialam z tym styczności (pomimo tego, ze pracuje u prywaciarza w bardzo malej firmie) to nie wiem jak dziala to "od kuchni". Mysle, ze ta ksiazka, zwiększyłaby moje pole widzenia i w korzystny oraz prosty sposob, pomoglaby postawic mi "postawic dziecko na nogi" ;) Moherrrrhttps://www.blogger.com/profile/08198838521292897136noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-6906137037593518732019-06-13T18:21:21.902+02:002019-06-13T18:21:21.902+02:00książka raczej mi przyda mi się w codziennej pracy...książka raczej mi przyda mi się w codziennej pracy, i jakoś na razie nie wiedzę sensu po nią sięgać, ale dobrze wiedzieć, że jest na rynku wydawniczym taka pozycja :)cherryladyreadshttps://www.blogger.com/profile/05647626443135007542noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-68994400512795886772019-06-13T12:38:32.643+02:002019-06-13T12:38:32.643+02:00Nigdy nie czytałam książek tego typu, choć temat n...Nigdy nie czytałam książek tego typu, choć temat nie jest mi do końca odległy. Przez kilka lat pracowałam w firmie, która sprzedawała odzież. Zajmowałam się robieniem zdjęć, ich obróbką i oczywiście umieszczaniem ich i odpowiedniej treści na stronie internetowej. Wydawać by się mogło, ot szybko, łatwo, przyjemnie, ale czasami naprawdę trzeba było posiedzieć aby wymyślić coś chwytającego, odpowiedniego, coś za zaintryguje i skłon do zakupów. Hmm cieszę się, że na blogu pojawiła się recenzja czegoś innego, czegoś co nie jest fantastyką, obyczajówką, romansem. Może przyjdzie jeszcze taki dzień, że i ja postanowię sięgnąć po taką literaturę, a wtedy przypomnę sobie (mam nadzieję) o tej pozycji :)Malwina Skutnikhttps://www.blogger.com/profile/15154028242615087503noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-17138541270491572672019-06-13T10:04:06.318+02:002019-06-13T10:04:06.318+02:00Jak na razie temat za bardzo mnie nie dotyczy, ale...Jak na razie temat za bardzo mnie nie dotyczy, ale czy to wiadomo, co niesie przyszłość. Jak gdzieś wpadnę na "Model Story Brand", przeczytam chętnie, choćby dlatego, by choć trochę poznać rynek marketingowy. Łatwo nie poddaję się wszelkim promocjom, hasłom reklamowym itp. Bardzo rzadko daję się nabrać na coś tam, bo podchodzę raczej z dystansem... Jednak któż z nas nie dał się namówić kiedyś na coś dzięki właściwemu podejściu sprzedającego. Ciekawi mnie ta książka. grazynahttps://www.blogger.com/profile/12723601901647427725noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-32745540956790615642019-06-13T09:40:12.512+02:002019-06-13T09:40:12.512+02:00W podróży to ja sięgam po inną literaturę, zdecydo...W podróży to ja sięgam po inną literaturę, zdecydowanie bardziej tą zaliczaną do "pięknej". Ale z braku laku, to i ... dobry. Ok, żartuję. Prawda jest taka, że większość z nas sięga po literaturę dla relaksu. Natomiast odrzucamy tą bardziej naukową, uważając, że czas szkoły już za nami ( a Ci, którzy uczą się, mają dość "podręczników"). Jednak prawda jest taka, że całe życie człowiek uczy się. A znając chwyty marketingowe sprzedawców jesteśmy w stanie obronić się przed wciskaniem nam "kitu". Osobiście jestem po zarządzaniu, więc marketing w części teoretycznej nie jest mi obcy. Jednak praktyczna część to już inna bajka. Jednak wchodząc do sklepu i widząc promocję mam szanse ocenić ją na "chłodno", a nie pod wpływem impulsu. Impulsy najczęściej zdarzają mi się, gdy kupuję książki ( dlatego zaczęłam czytać recenzję ;-) )<br />Sylwia Szczepańskahttps://www.blogger.com/profile/11774081904023776129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-79243528132965212332019-06-13T08:33:58.997+02:002019-06-13T08:33:58.997+02:00Fajnie, że dajecie tu recenzje nietypowych książek...Fajnie, że dajecie tu recenzje nietypowych książek. Nie każdy ma czas delektować się literaturą, niektórzy ledwo mogą znaleźć czas na to by poczytać coś związanego z pracą a w tej sytuacji recenzja ciekawej książki związanej z branżą może się komuś przydać. Ta książka w dzisiejszych czasach wbrew pozorom można przydać się dużej liczbie odbiorców, coraz większa grupa ludzi podejmuje próbę sprzedaży czy reklamy swoich usług czy produktów w Internecie, i ta pozycja może im pomóc dotrzeć do większej grupy ludzi. Uważam, że ciekawa książka chociaż jak na razie nie dla mnie, ale kiedyś? Kto wie :)katooolahttps://www.blogger.com/profile/07670374733752663977noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4569713841571097358.post-58400878531978296122019-06-13T08:06:13.990+02:002019-06-13T08:06:13.990+02:00Nigdy nie czytałam książki o biznesie, marketingu,...Nigdy nie czytałam książki o biznesie, marketingu, handlu czy ekonomii - także nie mogę stwierdzić czy takie książki mnie interesują i czy przypadłyby mi do gustu. Wielka niewiadoma! Co lepsze nigdy nawet nie myślałam, żeby po taką pozycję literacką sięgnąć. Nie mam firmy własnej, moi rodzice też jej nie mają, nie zajmuje się zawodowo handlem. Jednak...tak sobie teraz myślę..że to chyba błędne rozumowanie. Nawet dla siebie samego warto znać "sztuczki" marketingu, jak coś dobrze zareklamować, żeby sprzedać? Jak mówić i czego nie mówić, żeby nie zniechęcić klienta do kupna? Oto jest pytanie - jak to zrobić?? Hmm..myślę, że gdybym kiedyś posiadała jakąś książkę o sprawach marketingowych to myślę, że skusiłabym się na taką lekturę. Justyna Wcisłonoreply@blogger.com