wtorek, 9 sierpnia 2022

Agata Polte - "Druga szansa Scordatto"

Autor: Agata Polte

Tytuł: Druga szansa Scordatto

Wydawnictwo: NieZwykłe

Data wydania: 2022

Ilość stron: 334

Ocena: 9/10


Opis:

Gorąco, pikantnie, niebezpiecznie w końcu nic nie podsyca erotyzmu tak skutecznie jak czysta nienawiść.

Saverio Scordatto wie, że w świecie mafii zaufanie jest luksusem, jednak nigdy nie sądził, że cios nadejdzie z tej strony. Chantal go zdradziła. Mężczyzna pragnie zemsty i zamierza jej dokonać już niedługo.

Chantal popełniła błąd. Zdaje sobie sprawę, że jeśli chce przetrwać, powinna zniknąć, dlatego razem ze swoim bliźniakiem Constantineem znajduje bezpieczne schronienie. Oboje zastanawiają się, jak ujść z życiem po wszystkim, co się wydarzyło.

Kobieta chciałaby dostać drugą szansę, ale jej brat wolałby zniszczyć Scordatto. I planuje to zrobić, więc wypowiada mu wojnę. Nie ma jednak pojęcia, czy którykolwiek z nich ją przeżyje, zwłaszcza że na obu czyhają wrogowie oraz zdrajcy.


Recenzja:

Wnioskuję o to, żeby Agata Polte spiknęła mnie z którąś ze swoich postaci - no dobra, ostatecznie przyjmę nawet kilka, tworząc harem fikcyjnych bohaterów. Ale ustalmy, że gdy tworzy się takich charakternych (lecz nieidealnych) bohaterów, którzy od razu zdobywają moje serce, to chyba wiadomo, że prędzej czy później wysunę takie żądania, prawda? 

Bez wątpienia autorka ma talent pisarski - i to podkreślam na każdym kroku, bo jedyną autorką, której romanse mafijne czytam równie chętnie, jest Cora Reilly. Mówiąc w skrócie: Agata Polte, gdyby miała powieści przetłumaczone na język angielski, pewnie szybko zyskałaby podobna sławę i rozgłos, bo jest niekwestionowaną królową romansów mafijnych w Polsce!

"Druga szansa Scordatto" to też drugi tom serii OBLICZA MROKU - i prawda jest taka, że ten pierwszy i drugi tom to po prostu jest majstersztyk! To według mnie jest chyba najlepszy cykl mafijny, jaki kiedykolwiek się ukazał. Chantal dalej jest kobietą, która umie pokazywać pazurki, a Sav... to dalej Sav (nie da się tego inaczej określić, same musicie go poznać!).

Idealnie połączenie nienawiści i pożądania, cierpienia i miłości, a także walki o lepsze jutro i o odzyskanie rodziny. Nie znam lepszej książki z tego gatunku, która wyszłaby przynajmniej w tym roku - ot, "Druga szansa Scordatto" to coś, co koniecznie musicie przeczytać!

Już po pierwszym tomie wiedziałam, że nie będę w stanie tak łatwo zapomnieć o tej pozycji, jednak to, co się podziało w "Druga szansa Scordatto", sprawiło, że odnoszę wrażenie, że o tej części to w ogóle nigdy nie zapomnę. Nie mówiąc już o tym, że to zakończenie jest tak genialne, że dosłownie rozkoszowałam się każdym akapitem.

Patrząc na to, że Agata Polte dopiero niedawno zaczęła pisać romanse (ze sporą dawką pikantnych scen) - bo w końcu zadebiutowała raczej obyczajowymi powieściami młodzieżowymi - to ja jestem w ogromnym szoku, że jakikolwiek człowiek potrafi wnieść jeszcze na rynek wydawniczy coś w kwestii romansów mafijnych.

Ustalmy jedno: w książkach tej pisarki nie ma miejsca na nudę, monotonię i utarte schematy. Agata Polte kombinuje, rozwija granice swojej wyobraźni wręcz do nieosiągalnych rozmiarów i tworzy takie plot twisty i takie sceny, że głowa mała, a włosy jeżą się na rękach!

Nie umiem nawet do końca zebrać myśli, bo jestem tuż po przeczytaniu tej pozycji i jestem w tak ogromnym szoku, że przeczytałam coś tak dobrego, że dosłownie dalej czuję, jak szybko bije mi serce w klatce piersiowej - jakby dosłownie chciało wyskoczyć. Gdybym mogła podrzucić tu jakąś nutkę z Tiktoka do tej recenzji, to by leciało w kółko: "Ja chcę jeszcze raz!".

Bardzo Wam zazdroszczę tego, że możecie dopiero sięgnąć po tę powieść i się z nią zapoznać od deski do deski - myślę, że Wam się spodoba i nie będziecie żałować. Ci, którzy znają już twórczość tej pisarki, doskonale wiedzą na co się piszą: na mnóstwo cudownej zabawy i niesamowicie spędzonych chwil. 

Jeśli nie znacie historii Chantal, która jest jedną z tych postaci w stylu: "chciałabym nią być, jak dorosnę!" i Sava (który jest bardziej gorący niż ogień piekielny) - to musicie to nadrobić - i to szybciutko!

Podsumowując: MUST READ!!!

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam sposobności czytać książki z tej serii. Po takiej recenzji "Drugiej szansy Scordatto" muszę to nadrobić. Obok takiej historii pomimo mafijnej nie mogę przejść obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam poprzedniego tomu, ale też myślę, że historia zupełnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serię kojarzę, ale to jest magia, a ja nie znoszę książek mafijnych. Nie, zdecydowanie nie mam w planie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale mam zapisaną do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam książek tej autorki, jakoś mnie do niej nie ciągnie. Ale dobrze, że ty bawiłaś się przy lekturze wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele słyszałam o autorce, ale jeszcze nic jej nie czytałam. Ciekawa okładka, jak dla mnie, to nie jest typowa okładka mafijna. Nie czytałam pierwszej książki z tej serii i na chwilę obecną nie ma w planach czytać tej serii. Bardzo dziękujemy za świetną recenzję 😘 B.B

    OdpowiedzUsuń