poniedziałek, 24 stycznia 2022

Prezent Marzeń

 Hej, hej!

Dziś przychodzę do Was także z ciekawostką - bo wielu z Was pewnie nie do końca wie, co ewentualnie można by było teraz na Walentynki podrzucić swojej drugiej połowie - a ja właśnie wpadłam na genialny pomysł - szczególnie, że wtedy nie musicie za nikogo zakładać konta, a cena bardzo fajna! 

Przede wszystkim: KLIK

Nielimitowany dostęp do zasobów Legimi brzmi bardzo dobrze, nie? I to nawet do sześciu miesięcy! Szczególnie, że teraz biblioteki trochę skomplikowały kwestię dostawania darmowych kodów - i wiem, że wiele moich znajomych po prostu zrezygnowało z Legimi z powodów utrudnień. A jednak wiadomo - nic nie poprawia humoru lepiej niż dobra książka - no może jeszcze wino podane przez ukochaną osobę. Albo chociaż kawka w jakimś takim fajnym kubeczku...

Dodam, że mnie na Walentynki można jeszcze dokupić masaż - żadna sugestia dla mojego narzeczonego, nie? Ale może, skoro oficjalny post, to zobaczy!

Także no, vouchery na prezenty są według mnie bardzo fajne - panowie, zaskoczcie swoje panie - szczególnie, że pół roku czytania na Legimi daje mnóstwo wspaniałych pozycji do wyboru. A kupno papierowej wersji w takiej kwocie... W tym momencie to byłyby ze trzy książki, bo ceny tak bardzo poszły w górę...

Panie na pewno też nie pozostaną dłużne! Chociaż teraz szukać czytających panów jak ze świecą... No ale to można poszukać voucherów na coś innego, nie? Tak trudno teraz o ideał... 


9 komentarzy:

  1. Renata Kozłowska24 stycznia 2022 14:43

    Czytam na tablecie. Papier ma zawsze pierwszeństwo ale w podróży ebooki są wygodniejsze. Korzystam z Legimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, tylko szkoda że już mam Legimi od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, muszę go chyba podesłać swojemu chłopakowi, to może będzie mu trochę łatwiej z wymyślaniem pomysłu na prezent!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam już na Legimi. Muszę podpowiedzieć mężowi coś innego

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem właśnie po rozstaniu, zresztą, nigdy nie miałam z kim świętować Walentynek, także...

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystam z Legimi już od niemal roku. Od tego miesiąca dodatkowo mam dostęp do Empik Go. Uwielbiam czytanie w wersji elektronicznej a tak długo się przed tym wzbraniałam. Voucher z pewnościa jest świetnym prezentem dla najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie obchodzę Walentynek 😅 Ale Legimi to fajna rzecz, szkoda, że moja biblioteka z nimi nie współpracuje 😕

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sobie chwalę Legimi i innym polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla osób korzystających i lubiących Legimi,to wspaniały pomysł na prezent. Ja jednak nadal jestem wierna wersji papierowej i z takiej najbardziej się cieszę 🙂Udnaych i fajnie zaczytaniach Walentynek 😘Bardzo dziękujemy za pomysł 😘B.B

    OdpowiedzUsuń