środa, 7 marca 2018

Powraca cykl o Maggie O'Dell!



Już 14 marca premierę mieć będzie długo oczekiwany prequel cyklu o Maggie O'Deel od Alex Kavy – Przedsmak zła.

Maggie O'Dell to jedna z bardziej ciekawych postaci damskich o jakich miałam okazję czytać. Tworzenie portretów psychologicznych to ciekawa, ale wymagająca i ciężka praca. Ambitna Maggie, która za wszelką cenę chce dopiąć swego, nie spocznie póki nie rozwiąże zagadki, nie jest idealną postacią. Ma swoje wady, jak każdy człowiek i dzięki temu Kava stworzył bohaterkę z krwi i kości, którą każdy czytelnik może polubić.

W skład cyklu wchodzą:
- Przedsmak zła (premiera 14 marca 2018)
- Dotyk zła
- W ułamku sekundy
- Łowca dusz
- Granice szaleństwa
- Zło konieczne
- Zabójczy wirus
- Czarny piątek
- Kolekcjoner
- Śmiertelne napięcie
- Płomienie śmierci
- Ostateczny cel

Na stronie www.alex-kava.pl można nabyć świetne pakiety z gadżetami. Jeśli jesteście fanami tego cyklu, to nie możecie przegapić takiej okazji :) 


5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nawet nie miałam okazji żeby się zapoznać z tym cyklem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Autorkę bardzo cenię, czytałem "Kolekcjoner", "Czarny piątek" i "Śmiertelne napięcie". Polecam każdemu jej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam bardzo wiele dobrego o tej autorce. Może pora poznać bliżej, spędzając kilka wspólnych wieczorów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś odrzuca mnie to nazwisko, nie mam pojęcia dlaczego. Może czas się przełamać

    OdpowiedzUsuń