czwartek, 28 lipca 2016

Paweł Sala, Jarosław Królewski i inni - "E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy"

Autor: Paweł Sala, Jarosław Królewski i inni
Tytuł: E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2016
Ilość stron: 600

Opis:

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. 
Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Recenzja:

O marketingu nie wiem tak naprawdę zbyt wiele - raczej tyle, co przeciętny zjadacz chleba. Do prowadzenia bloga z recenzjami w sumie takie informacje nie są mi potrzebne. Dlaczego? Ponieważ my tutaj nic nie sprzedajemy, tylko wystawiamy rzetelną ocenę różnym pozycjom literackim i nie potrzebujemy żadnej strategii na pozyskanie klientów. Z drugiej strony, jakiś cichutki głosik w mojej głowie wyszeptał, że w tej pozycji może kryć się tak samo kilka porad na zwiększenie zasięgu na mediach społecznościowych, aby informacje o nowych postach dotarły do większej liczny osób... i dlatego też zabrałam się za czytanie tej pozycji - całkiem obszernej.

Przede wszystkim warto powiedzieć, że książka ta porusza wiele aspektów i zdecydowanie może być pomocna dla kogoś, kto chce coś sprzedać i szuka odbiorców, którzy chcieliby ten produkt zakupić. Niestety, nie znalazłam tu nic takiego, co zainteresowałoby mnie osobiście. Jak mówiłam - szukałam przede wszystkim informacji o tym, jak można by zwiększyć zasięg na mediach społecznościowych, ale tak naprawdę nic na ten temat nie dostałam, pomimo tego, iż spodziewałam się, że w tak grubej pozycji o marketingu takie coś będzie poruszone.

Patrząc jednak na to, że jest to wznowienie, to można sobie wyobrażać, jak wiele osób jednak docenia tę książkę i jak wielu przedsiębiorcom ona pomogła. Niestety - bloger nie odnajdzie w tym nic dla siebie, ponieważ my robimy to z pasji, a nie za pieniądze.

Musze przyznać, że wydanie "E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy" jest całkiem niezłe - fajna okładka i czytelny druk, który ułatwia czytanie. Oczywiście jest też sporo ilustracji, które pomagają w zrozumieniu czegoś, albo po prostu ilustrują omawiany problem, aby było to bardziej czytelne i łatwiejsze do zrozumienia.

Ciężko tu mówić o autorze - autorów było naprawdę wielu, jakbym chciała ich wymienić, to wyszłoby przynajmniej pół strony nazwisk... Aczkolwiek każdy fragment charakteryzował się profesjonalizmem i wiedzą, więc zdecydowanie mogę powiedzieć, iż "E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy" jest dopracowany pod tym względem i wiele osób naprawdę to doceni i wykorzysta. 

Jeśli zależy Wam na pełnej konkretów pozycji, którą będziecie mogli wykorzystać w swoim życiu, to definitywnie docenicie książkę, którą dziś recenzuję. Jestem też pewna, że jest to jedna z najlepszych pozycji o tej tematyce na rynku wydawniczym. Pomimo że nie wszystko rozumiałam - z racji tego, że brakuje mi sporo podstawowych informacji na temat marketingu, to jednak osoby, które się na tym znają, definitywnie pokochają "E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy".

Wydaje mi się, że nie będziecie żałować czasu, jaki spędzicie z tą pozycją i pieniążków, jakie na nią wydacie. Szczególnie, że jest to produkt, który możecie wykorzystywać i usprawniać przez to waszą pracę. Jeśli macie poprzednie wydania, to rozważcie jednak zakup także tego - z racji tego, iż zawiera on kilka nowych informacji, które być może będą dla Was czymś naprawdę zaskakującym.

Pozycję tę dostałam od Wydawnictwa PWN             

1 komentarz:

  1. Fajna książka dla mojego lubego :) chociaż może jego nie dotyczy tak bardzo e marketing jak sam marketing , poczekam na recenzje o zwykłym marketingu albo o byciu dobrym liderem - jak otrzyma tu dobra recenzje to biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń