wtorek, 12 kwietnia 2016

Zaproszenie na spotkania autorskie z Joanną Żamejć autorką "Nawrócenia wiedźmy"

Pamiętacie Nawrócenie wiedźmy? Recenzowałam tę książkę w wakacje [klik] i byłam nią tak zachwycona, że musiałam porozmawiać z autorką, czego owocem był wywiad, który również mogliście przeczytać na blogu [klik]. Dziś chciałam was zachęcić do wzięcia udziału w spotkaniach autorskich z panią Joanną - jeśli jesteście z okolic Boćków, Działdowa lub Siemiatycz, koniecznie się wybierzcie! Zapraszam na wydarzenie na fb [klik].







Opis Nawrócenia wiedźmy od wydawcy: 

Rok 1348. Ziemie pruskie. Krzyżacy podbijają kolejne tereny należące do plemion bałtyjskich, bezwzględnie niszcząc ich kulturę i zakładając na zdobytych terenach nowe grody.
Auszra, młoda, litewska ragana, posiadająca niezwykłą moc uzdrawiania, spotyka na swej drodze Namira, wprawnego myśliwego, syna polskiego kmiecia, dla którego las jest drugim domem. Ich losy łączą się, stając się głównym wątkiem tej historyczno-magicznej opowieści. Nie są to jednak jedyni bohaterowie książki. Tłem akcji jest budowa grodu Allenstein nad rzeką Alną, czyli obecnego Olsztyna. Mieszkańcy grodu: Jan z Łajs, ksiądz Piotr, Mareike, Margrit, Miłka oraz Georg, a także znani z kart historii: wielki mistrz zakonu krzyżackiego Winrych von Kniprode, biskup warmiński Jan z Miśni i kanonik kapituły warmińskiej we Fromborku Jan Stryprock, to postacie niezwykle barwne i skrywające niejedną tajemnicę.

2 komentarze:

  1. Przyznaję, że fabuła brzmi ciekawie, ale na spotkanie się nie wybeiram :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam ani o autorce, ani o książce, ale kurcze, opis całkiem nieźle się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń