niedziela, 25 października 2015

Fiszki. To proste! Język angielski. Angielski w pracy. Poziom A1


Autor: Patrycja Wojsyk 
Tytuł: Fiszki. To proste! Język angielski. Angielski w pracy. Poziom A1
Wydawnictwo: Cztery Głowy
Data wydania: 2015
Ilość fiszek: 250 + 50 zadań tematycznych
Ocena: 8/10

Opis:

Nieważne, ile masz lat i ile prób nauki angielskiego za tobą – teraz na pewno ci się uda.
Pomoże ci właśnie ten zestaw!

Znajdziesz w nim:

    250 fiszek z praktycznymi słowami i zwrotami oraz obrazkami ułatwiającymi zapamiętywanie
    50 ćwiczeń, zadań i krzyżówek, które utrwalą twoją wiedzę
    50 minut wyraźnych nagrań native speakerów, dzięki którym opanujesz poprawną wymowę
    2 kolorowe przekładki zmieniające naukę we wciągający quiz

Słownictwo związane z pracą, edukacją, czasem wolnym i wymianą poglądów.

Recenzja:

Uwielbiam fiszki - to nie jest chyba nowość. Mam ich w domu już dosyć sporo, lubię się z nich uczyć. Wszystko jest dla mnie łatwe w ogarnięciu, sposób nauki jest jasny i prosty, a powtórki nie są takie męczące. Chyba nie powinno więc dziwić, że do nauki z fiszkami postanowiłam zachęcić też Was!

Przeważnie zamawiam fiszki z wyższym poziomem - moja znajomość angielskiego jest bowiem całkiem dobra, nie muszę więc uczyć się podstaw. Kiedy jednak dostałam propozycję zrecenzowania tego zestawu - w poziomie A1, czyli podstawowym, postanowiłam z niej skorzystać i zobaczyć, czy gdybym cofnęła się kilkanaście lat wstecz, byłabym w stanie nauczyć się podstaw bazując tylko na fiszkach. 

Moja opinia wygląda następująco: oczywiście, że się da! Da się przede wszystkim poznać słownictwo, a nie oszukujmy się - jest to jedna z najważniejszych rzeczy w nauce języka, chyba nawet ważniejsza od gramatyki. Jesteśmy bowiem dogadać się w jakiś sposób, chociażby w stylu "Kali jeść, Kali pić" - niemniej jednak podstawowe założenie: dogadanie się, komunikacja z inną osobą, byłyby spełnione - przynajmniej w większej części. 

Bardzo podoba mi się to, że w paczuszce tej jest aż 250 fiszek ze słowami o obrazkami - dzięki temu mogę zachęcać do nauki języka swoją młodszą siostrę, albo nawet kuzynki, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z nauką. Jestem bowiem pewna, że są w stanie się czegoś z tego nauczyć - szczególnie, iż do tego zestawu dołączone jest aż 50 minut nagrań, które pomagają opanować poprawną wymowę. Możemy więc od razu uczyć się zarówno pisania, jak i mówienia. Jest to bardzo korzystne, ponieważ pozwala nam to na udoskonalenie swoich umiejętności oraz pozwala na lepszą naukę zarówno wzrokowcom, jak i słuchowcom. 

Do tego wszystkiego należy dodać jeszcze 50 zadań - w formie krzyżówek i innych ćwiczeń - które pozwalają nam jeszcze lepiej przyswoić sobie dany materiał. Nie zostaje nic innego, tylko zacząć się uczyć. Szczególnie, że z tymi fiszkami, rozpoczęcie nauki, to naprawdę nic trudnego.

Z tej serii pojawi się - lub już pojawiło, wydawnictwo to ma bowiem naprawdę bogatą ofertę, zapewne znajdziecie to, czego szukacie, a jeśli nie, to pewnie za jakiś czas się to pojawi - więcej takich fiszek, tylko z innej tematyki, na tym samym poziomie. Ich cena nie jest zbyt wygórowana - gotowe fiszki kosztują zazwyczaj do dwudziestu złotych, cena jednak zawsze zależy od tego, ile jest karteczek ze słówkami w zestawie. 

Mam nadzieję, że zostaniecie całkowicie pochłonięci przez fiszki - tak samo, jak ja. Jest to naprawdę skuteczna nauka, która daje niesamowite efekty i pozwala nam na naprawdę dobrą komunikację z innymi.

Fiszki te dostałam od Wydawnictwa Cztery Głowy


3 komentarze:

  1. Sama używam bardzo często ;) i szczerze mówiąc wprost uwielbiam. Najlepsze jest to że zmieszczą się do najmniejszej torebki.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm.... Podobno rozmiar nie ma znaczenia. Tzn. rozmiar torebki :) I tak wszystko się do niej zmieści :D

      Usuń
  2. Z pewnością wykorzystanie fiszek w nauce języka angielskiego jest fajnym pomysłem. Ja jeszcze bardzo lubię korzystać z https://www.jezykiobce.pl/s/45/angielski-konwersacja-mp3 gdzie słuchając konwersacji poznaję wtedy dużo nowych słów co mnie strasznie cieszy.

    OdpowiedzUsuń