niedziela, 27 lipca 2014

KONKURS Z OKAZJI ROCZKA NASZEGO KSIĄŻKOWIRU!

Witajcie! 
Dokładnie 01.08.2013 roku zaczął funkcjonować Nasz Książkowir. Nawet nie wiecie, jak wiele znaczy dla nas to miejsce. Mamy nadzieję, że blog ten dalej będzie się rozwijał i sprawiał przyjemność zarówno Wam, jak i Nam. 
Zanim przejdziemy do konkursu, chciałybyśmy abyście przeczytali kilka słów od każdej z nas.

Ada: Co tu dużo mówić...? Myślę, że pierwszy rok Naszego Książkowiru można uznać za bardzo udany. W ciągu jednego roku udało się zdobyć uznanie Was wszystkich - ludzi, którzy są z nami, nawiązałyśmy  też współpracę z wieloma wydawnictwami. Ja osobiście poznałam wariatki, z którymi bardzo dobrze mi się pracuje i chociaż nie jestem z nimi od samego początku to i tak cieszę się, że mogłam je poznać. Dziękuję Wam dziewczyny za szansę, którą mi dałyście oraz Wam, Drodzy Czytelnicy. Niech kolejny rok będzie równie dobry co ten, albo jeszcze lepszy!

Ariada: Hmm... Nie umiem pisać takich wzruszających tekstów, które sprawią, że będziecie chcieli od razu przewinąć do momentu, gdzie pojawiają się szczegóły związane z konkursem. Ja więc dziękuję tym, którzy zdołali przebrnąć przez nasze wynurzenia! :D
Ale do rzeczy. Prowadzenie bloga to nie tylko zabawa, ale przede wszystkim odpowiedzialność. Nie będę owijała w bawełnę, nieźle się natrudziłam przez ten rok, aby moje recenzje były na przyzwoitym poziomie. Czasem naprawdę nic mądrego nie przychodziło mi do głowy, a post musiał się pojawić w danym dniu. Swoją drogą, prowadzenie bloga naprawdę uczy obowiązkowości! Jednak każda rzecz ma swoje plusy i minusy, a pisanie na Książkowirze ma zdecydowanie więcej zalet.
Wiele się nauczyłam przez ten rok, nie tylko szkoląc się w kwestii samego pisania, ale też dostrzegłam uroki pracy zespołowej. Ktoś mógłby powiedzieć, że znamy się tylko przez internet, ale te dziewczyny naprawdę stały mi się bardzo bliskie. Uwielbiam każdą z nich za coś innego. Chciałabym prowadzić Książkowir wiecznie, jednak wiem, że to niemożliwe, jednak wiem również, że zostawiłabym go w świetnych rękach.
Kochani czytelnicy, teraz słówko tylko dla Was. My piszemy dla Was, a bez Was ten blog byłby pusty. Jestem wdzięczna za każdy komentarz, który zostawiacie pod recenzją, ponieważ one motywują do dalszej pracy.
Nasz blog jest wyjątkowy nie dlatego, że codziennie pojawia się jakiś post, czym sprawiamy wrażenie maszynek do pisania recenzji, ale jego szczególność polega na tym, że jest tworzony z pasją razy sześć! ;)
Życzę sobie na ten roczek kolejnego roku, równie wspaniałego! :)

Dizzy: Ckliwych tekstów pisać nie będę, bo to ma być rocznica bloga, a nie śmierci czy pękniętego...
no sami wiecie czego! Powiem jedynie, że odkąd tu jestem, odkryłam wiele rodzajów choroby psychicznej, nie tyle w sobie, co w innych dziewczynach (m.in. socjoDOMInizm i saDARIzm).
Bawiłam się z Wami, moje kobiety i czytelnicy, świetnie i jeśli kiedykolwiek będziecie mieć mnie dość, to przykro mi, ale ani potężny czołg, ani smok, ani nawet magia, mnie stąd nie ruszy! Aczkolwiek, jeśli zaoferujecie mi wyżywienie do końca życia...
Nie, poświęcę się -  i tak zostanę! >3<

Iga: W sumie Dizzy ma rację z tym pękaniem i rocznicami... Co tu dużo pisać, to już rok i mam nadzieję, że bawiliście się przez ten czas równie dobrze jak my.

Iwi: Tak więc... aż się łezka w oku kręci, gdy się zacznie wspominać, ile przyjemnych chwil spędziłam, żeby napisać dla Was jakąś recenzję. Mam nadzieję, że oddaje w nich jakąś część siebie i... że rozwijam się pod względem pisania. 
Ale prowadzenie bloga to nie tylko pisanie opinii o książkach. To przede wszystkim kontakty z ludźmi. W tym momencie chciałam pozdrowić moje współrecenzentki, bo chociaż nie wszystkie znam twarzą w twarz (co mam nadzieję niebawem się zmieni!), to wiem, że zawsze mogę na Was liczyć. Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy.
Chciałabym pozdrowić także recenzentki, które już z nami nie współpracują i poszły swoją drogą. Byłyście istotną częścią Naszego Książkowiru i na zawsze nią pozostaniecie. W szczególności chciałabym wyróżnić tu Olę, bez której nie zdecydowałabym się na założenie tego bloga.
Dziękuję Wam, kochani czytelnicy, ponieważ każdy wasz komentarz sprawia, że wiem, dlaczego to robię. Kocham książki, kocham pisanie i kocham dzielić się z wami swoimi przemyśleniami na temat danej pozycji. Mam ogromną nadzieję, że będę mogła robić to już zawsze.
Chciałabym także podziękować wydawnictwom, z którymi współpracujemy za okazane zaufanie.
Mogłabym tu jeszcze pisać i pisać... jest przecież tyle osób, które przyczyniły się do tego, że Nasz Książkowir jest taki, a nie inny... Ale napiszę tylko DZIĘKUJĘ. Z całego serduszka.
I myślę, że będzie to mogło zastąpić więcej niż tysiąc słów.

Klaudia: To już naprawdę rok? Jak ten czas szybko leci. Co prawda nie jestem tu od początku, ale moja pierwsza recenzja pojawiła się 29 sierpnia, data tym bardziej wyjątkowa, gdyż to moje urodziny. Tyle bym chciała tu napisać, ale przede wszystkim chciałabym podziękować Iwi, Ariadzie i Oli, które dopuściły mnie do swojego bloga. Przed tym tworzyłam coś swojego, ale to nie to samo. Ta cudna atmosfera która panuje wśród dziewczyn z Tego bloga i fakt, że wiem, że mogę na nie liczyć w każdej sprawie jest czymś nie do opisania. Zanim wysłałam zgłoszenie, trochę się wahałam, ale teraz wiem, że była to jedna z moich najlepszych decyzji w życiu, której nigdy nie będę żałować. Dziękuję też wydawnictwom które Nam zaufały.
Jak napisała wyżej Iwi, łezka w oku się kręci. Każdy komentarz był dla mnie ważny, w każdej recenzji jest moje serducho, każde napisane na tym blogu zdanie jest częścią mojej pasji, którą mogę z Wami dzielić. Kocham książki, kocham czytać i kocham tego bloga. Nie planuję odejścia i chcę tu pisać jak najdłużej, bo tworzymy z dziewczynami coś naszego, coś co zawsze ze mną będzie, niezależnie od tego jak potoczy się moja droga.

To tyle z tej bardziej oficjalnej części. Zapraszamy do udziału w konkursie. Mamy nadzieję, że zadanie  nie będzie zbyt trudne i z chęcią weźmiecie w nim udział :)


Regulamin konkursu:

1. Organizatorem konkursu są recenzentki Naszego Książkowiru, a sponsorami są wydawnictwa: Novaeres, Videograf, MG, Feeria, Drageus Publishing House, Colorful Media, Publicat, SQN, Wydawnictwo M,  Helion, Zysk i S-ka, MAG
2. Niniejszy konkurs trwa od 27 lipca (dzisiaj) do 17 sierpnia br. do północy. Zgłoszenia, które zostaną nadesłane po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę.
3. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 7 dni po zakończeniu konkursu.
4. Zasady udziału:
a) Każdy komentarz musi zawierać: chęć zgłoszenia, nick pod jakim obserwuje bloga oraz e-mail.
b) Zwycięzcy zostaną wybrani przez recenzentki i w zależności od tego, które miejsce otrzymają, będą mogli otrzymać jeden spośród wolnych zestawów nagród.
c) Po wyłonieniu zwycięzcy, czekamy 2 dni na adres kontaktowy, który proszę wysłać na e-mail: nasz.ksiazkowir@onet.pl. Jeśli zwycięzca nie odezwie się w ustalonym terminie nagroda przepada na rzecz innej osoby. 
d) Każdy uczestnik powinien mieszkać na terenie Polski.
e) W konkursie mogą brać udział osoby, które posiadają bloga oraz osoby, które bloga nie posiadają, jednak w zgłoszeniach anonimowych bardzo proszę o podanie imienia i nazwiska.
f) Proszę o dodanie banerka konkursowego podanego powyżej na swojego bloga/fanpage'a.
g) Będzie nam miło, jeśli dodacie nas do obserwowanych, G+, polubicie fanpage Nasz Książkowir na Facebooku. 
h) Jeżeli w konkursie weźmie udział więcej niż 10 osób, to dodatkowo wylosujemy zwycięzce, który również otrzyma jakiś zestawik książek :)
i) Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu (może zdarzyć się tak, że tych książeczek w zestawach będzie jeszcze więcej) :) 

Zadanie konkursowe:

Na adres nasz.ksiazkowir@onet.pl (w tytule wpisz - Konkurs) wyślij recenzję książki (+ ocenę w skali 1-10), którą polecił(a)byś nam na wakacje - warunkiem jest to, że opinia ta nie była nigdzie wcześniej publikowana, a recenzji tego tytułu nie ma jeszcze na blogu Nasz Książkowir (utrudniamy troszkę ;D ).
Nagrodzimy najlepsze recenzje zestawami książek. Zostaną one także opublikowane, aby każdy mógł się z nimi zapoznać.
Przy czym osoba, która będzie miała pierwsze miejsce wybiera dowolny zestaw; osoba z drugim - jeden z pozostałych; osoba z trzecim - pozostały. 

Oprócz tego w komentarzu należy napisać:
- chęć zgłoszenia się
- nick, pod jakim obserwujesz bloga
- e-mail

Nagrody:

Zestaw pierwszy:    

Lubieżna częstotliwość (Novaeres),  
Kod przeznaczenia (Novaeres), 
Czarownice z Wolfensteinu. Pierścień i sito (Videograf)
Poduszka w różowe słonie (MG), 
Niebezpieczne prądy (Publicat), 
Brat krwi (Publicat), 
Dwanaście prac Herkulesa (Publicat),
Zło czai się wszędzie (Publicat),
Chiński dla bystrzaków (Wydawnictwo Helion / Septem),
Mama z pasją - jak wychować dzieci w dzisiejszym świecie (Wydawnictwo M), 
Wirus (Zysk i S-ka) 
Imajica (MAG)

Zestaw drugi:

Dziennik Edwarda Chomika (Feeria), 
Jennifer, Liam, Josh. Nieautoryzowana biografia gwiazd "Igrzysk śmierci" (Feeria), 
100 powodów by kochać Ryana Goslinga (Feeria), 
Upadłe anioły. Misja (Videograf), 
Mąż zastępczy (MG),
Niebezpieczne prądy (Publicat), 
Podwójna tożsamość (Publicat),
Zło czai się wszędzie (Publicat),
Niemiecki dla bystrzaków (Wydawnictwo Helion / Septem),
Europa na wakacje (Wydawnictwo M), 
Na drugą stronę (Zysk i S-ka) 
Księga cmentarna (MAG) 

Zestaw trzeci:

Red Rising: Złota Krew (Drageus Publishing House), 
Obca Pamięć (Drageus Publishing House), 
Zbrodnia na boku (Videograf), 
Czas Żniw (SQN), 
Wichrowe Wzgórza (MG), 
Podwójna tożsamość (Publicat), 
Brat krwi (Publicat),
Dwanaście prac Herkulesa (Publicat),
Hiszpański dla bystrzaków (Wydawnictwo Helion / Septem),
Cybernuty wylądowały (Zysk i S-ka)
Demonolog (Zysk i S-ka)
Rzeki Londynu (MAG)

Nagroda dodatkowa (losowanie) - pięć najnowszych magazynów z języka angielskiego z wydawnictwa Colorful Media.

Życzymy szczęścia... i niech wena będzie z Wami!

34 komentarze:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako Silviana
    E-mail: blogsilviana@gmail.com
    Niebawem prześlę recenzję na podany e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ! :)
    Obserwuje : Amy Yamy
    E-mail: flirty.z.ksiazka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! :)
    Obserwuje jako: Zagubiony Los
    E-mail: olunia81895@wp.pl
    Niedługo wyśle Wam recenzje na podany E-mail :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako sylatyla
    email sylatyla@interia.pl
    baner dodany na blogu http://sylwiatylkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako nunachopin.
    Mój e-mail: nunachopin@gmail.com.
    Baner umieszczony na blogu http://pod-czacha-yoricka.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Obserwuję na fb jako Karolina Obrzut. Mój adres to: karolina.izabela.obrzut@gmail.com
    Niedawno zaczęłam czytać świetną biografię i z przyjemnością podzielę się uwagami po jej lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako LosAnnas
    mój mail wesolka@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jak Dama Karo
    mój mail anna.karowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imię i nazwisko oczywiście Anna Karowicz :) Obserwuję Was również przez fb :P

      Usuń
  9. zgłaszam się
    obserwuej paradoxaraz
    email iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baner na FB https://www.facebook.com/iwona.ben.14/posts/1529945710562474

      Usuń
  10. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Sebastian Czapliński
    e-mail: seba-cz99@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Anna S, a na fb jako Kaena Faramone
    e-mail: kaena.faramone@gmail.com
    Baner umieszczony na stronie: http://www.kaena.ubf.pl/news.php

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję na fb jako Marta Sochacka.
    e-mail: Nana923@vp.pl
    Post z wydarzeniem konkursowym udostępniony na facebooku: https://www.facebook.com/marta.sochacka.357

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Ash
    Lubię na fb jako: Beata Czarnik
    e-mail: beata.czarnik419@gmail.com
    Baner umieszczony na blogu http://lets-live-healthily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję na fb jako Kaśka Kafar
    e-mail: kasiakucik6@interia.eu
    Post z wydarzeniem konkursowym udostępniony na facebooku:
    https://www.facebook.com/kaska.kafar/posts/667681929977011

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    obserwuję: Agnieszka dzieckowojny
    mail: apdzieckowojny@gmail.com
    baner umieszczony: czerwonetrampkiksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się - pierwsze koty za płoty
    Obserwuję jako anna iwanczyk
    e-mail: iwanczyka@op.pl
    Post z wydarzeniem konkursowym udostępniony na facebooku: https://www.facebook.com/anna.iwanczyk.127

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ! :)
    Obserwuje jako : Paula Korobejko
    e-mail: p.korobejko@gmail.com
    post z wydarzeniem konkursowym udostępniony na facebooku : https://www.facebook.com/paula.korobejko.3/posts/538988616227677

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję i lubię na FB jako Tomek Bolach.
    e-mail: t.bolach@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    Obserwuję i lubię na FB jako Daria Dolata ;)
    e-mail: daria.dolata@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Justyna Syta
    mój mail gacka_katarzyna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję tu (Agata) i na FB (Agata Polte)
    agata.polte@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    Obserwuję na FB jako Aneta Gaćkowska
    powerflower21@o2.pl
    informacja o konkursie udostępniona na moim profilu na FB

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Ryan.
    E-mail: ryan_ryan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    obserwuję: Dżas tin
    email: justyna238@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się! Obserwuję jako Paulina Łuczak mail: luczak.paulina.hs@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się!
    obserwuję jako: Doomisia♥
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję jako: Edyta S
    Mój mail: 3dytka@vp.pl
    baner: http://mamuskoweroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    Obserwuję: Sylwka S.
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl
    Baner w zakładce konkursy

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się
    Ola C.
    ksiazki-moim-okiem@wp.pl
    Za chwilę wyślę recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Oblicza Rozy
    mail: obliczarozy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zglaszam się Obserwuje jako Anna Szerer aniula_99@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako : Jakub
    kowalski_kuba@onet.pl
    Udostępniony na Facebooku jako : Jakub Kowalski

    OdpowiedzUsuń