niedziela, 9 lutego 2014

30 Days Song Challange by Gorka

 Kolejna odsłona akcji 30 Days Song Challange, tym razem to moje upodobania poznacie. Słucham na prawdę wszystkiego i prawdopodobnie znajdziecie tu wiele gatunków muzycznych. Nie ograniczam się do jednego, bo po co?
Zapraszam :)

PS. KAŻDY TYTUŁ MA PRZEKIEROWANIE DO DANEJ ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWEJ NA YT. 


1) Ulubiona piosenka - Snow Patrol - The Lighting Strike Part 1 Nic dodać, nic ująć. Kocham <3
2) Najbardziej nielubiana piosenka -  Bednarek - Cisza NIENAWIDZĘ !
3) Piosenka, która rozwesela - Thrust - Happy Call Piosenka z reklamy Fanty
4) Piosenka, która zasmuca - B.o.B - Airplanes Mimo, że nie jest jakoś specjalnie smutna to wprowadza mnie w taki nastrój 
5) Piosenka, która przypomina o kimś - Slayback - she sexi Mój D <3
6) Piosenka, która przypomina o jakimś miejscu - Heads will roll (A-Track Remix) - Yeah Yeah Yeahs Pewna impreza, w pewnym miejscu :D
7) Piosenka, która przypomina o jakimś wydarzeniu - One Direction - what makes U beautiful Do tej piosenki kręciliśmy naszego szkolnego Lip-Dub'a <3 KLIK LIPDUB <3
8) Piosenka, do której znam cały tekst - Dużo takich jest i to na pewno takich których bym nie chciała znać :D
9) Piosenka, przy której mogę tańczyć - Kalwi & Remi (DjJ Kuba & NE!tan Remix) - You and I
10) Piosenka, która usypia - W sumie jak by się zastanowić to nie ma chyba takiej ;D
11) Piosenka ulubionego zespołu -  Nie mam ulubionego zespoły, niestety.
12) Piosenka zespołu/wykonawcy, którego nienawidzę - Tak jak nie mam ulubionego zespołu, tak tez nie mam najbardziej znienawidzonego.
13) Piosenka, do której lubienia nigdy bym się nie przyznała - Przyznaję się do wszystkich piosenek, których słucham <3
14) Piosenka, o której lubienie nikt by mnie nie podejrzewał - Framing Hanley - You Stiupid Girl
15) Piosenka, która mnie opisuje - Chyba takiej jeszcze nie stworzono
16) Piosenka, którą kiedyś lubiłam, a teraz nienawidzę - chyba takiej nie ma :) 
17) Piosenka, którą często słyszę w radiu - Shakira ft. Rihanna - Can't Remember to forget You baaaaaardzo często leci w radiu i nawet ją lubię :) 
18) Piosenka, którą chciałabym usłyszeć w radiu - The pierces - Secret Dokładnie! Pretty Little Lairs
19) Piosenka z ulubionego albumu - Nie mam ulubionego albumu
20) Piosenka, której słucham gdy jestem zła -  Nie mam jednej określonej :) 
21) Piosenka, której słucham gdy jestem szczęśliwa -  Jak wyżej :) 
22) Piosenka, której słucham gdy jestem smutna -  Tak samo :)
23) Piosenka, którą zagrano na moim ślubie - To jeszcze nie ten czas :D
24) Piosenka, którą chciałbym, by zagrano na moim pogrzebie - Nie myślałam o tym jeszcze i na razie nie chcę :) 
25) Piosenka, która rozśmiesza - Tacabro - Tacata 
26) Piosenka, którą potrafię zagrać na jakimś instrumencie - Nie potrafię grać na żadnym :)
27) Piosenka, którą chciałabym umieć zagrać -.Nie ciągnie mnie do gry na czymkolwiek :D
28) Piosenka, która wywołuje u mnie poczucie winy - Nie ma takiej :) 
29) Piosenka z mojego dzieciństwa - Oj dużo tego było, ale repertuar Ich Troje się w tym całkowicie mieści :D 
30) Ulubiona piosenka dokładnie rok temu - Nie pamiętam :) 

Koniec dzisiejszej notki. Zapraszamy na kolejną odsłonę tej akcji już za miesiąc :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz