niedziela, 15 grudnia 2013

30 Days Song Challenge by Iwi

Ostatnio na blogu Książki Sardegy wyczaiłam tak wspaniałą akcję, że postanowiłam przeprowadzić ją również na tymże oto blogu. Raz w miesiącu pojawi się taka akcja dotycząca kolejnych recenzentek (czytaj: Ariady, Klaudii, Ann, Igi, Ady) ; )
Nie będę więcej przeciągać. Zapraszam do czytania i zachęcam do zrobienia tej akcji na swoim blogu C;

PS. KAŻDY TYTUŁ MA PRZEKIEROWANIE DO DANEJ ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWEJ NA YT. 


1) Ulubiona piosenka - obecnie moją ulubioną piosenką jest "Szczerze" Słonia.
2) Najbardziej nielubiana piosenka - Wham! - "Last Christmas". Jak słyszę tę piosenkę, to rzygam tęczą xD
3) Piosenka, która rozwesela - Zdecydowanie Kabanos "Chmurki" c;
4) Piosenka, która zasmuca - Od czasu, w którym ją usłyszałam (a jest to ładnych parę lat) jest to "Anastazja jestem" (Łzy).
5) Piosenka, która przypomina o kimś - Birdy "Skinny Love". Od wakacji 2013 kojarzy mi się tylko z moją przyjaciółką Olą xD
6) Piosenka, która przypomina o jakimś miejscu - A Fine Frenzy - "Almost Lover". Swoją drogą... Jakieś takie smutne to zestawienia jak na razie wychodzi xD Ale taka jest prawda. To piosenka przypominająca mi wakacje 2012.
7) Piosenka, która przypomina o jakimś wydarzeniu - "My Heart Will Go On" przypomina mi zawsze o tym, co działo się podczas Sylwestra 2013... 
8) Piosenka, do której znam cały tekst  - Do tylu piosenek znam cały tekst... Katy Perry - "E.T". Nauczyłam się całego tekstu dlatego, że śpiewałam na karaoke xDD
9) Piosenka, przy której mogę tańczyć - Tańczyć nie da się przy niczym, a tym bardziej nie przy disco polo xD Ale piosenki Lady Gagi są spoko c; Np. "Applause", ewentualnie Wally Lopez - "You can't stop the beat".
10) Piosenka, która usypia -  Kocham tę piosenkę, ale ma ona taki nastrój, że spokojnie można przy niej zasnąć c; Evanescense - "Lithium"

11) Piosenka ulubionego zespołu -  Jeśli uznać, że zespół = zbiór osób to... "Nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze". Jeśli nie, to Coma - "Skaczemy".
12) Piosenka zespołu/wykonawcy, którego nienawidzę - Jakoś tak... One Direction - "Best Song Ever".
13) Piosenka, do której lubienia nigdy bym się nie przyznała - Eminem&Rihanna - "The Monster". Eminem - okej, ale do słuchania Rihanny bym się nikomu nie przyznała. Na szczęście ta piosenka to jedyna z jej udziałem, którą słucham.
14) Piosenka, o której lubienie nikt by mnie nie podejrzewał - Jakoś nie wydaje mi się, żeby każdy, kto mnie zna, spodziewał się, że lubię też troszkę ostrzejsze klimaty (czytaj: metal). Within Temptation - "Say my Name".
15) Piosenka, która mnie opisuje - Jula - "Ile zła". Swoją drogą lubię tylko te piosenki jej autorstwa, które opublikowała na yt zanim stała się sławna.
16) Piosenka, którą kiedyś lubiłam, a teraz nienawidzę - Lotte Kastner - "Falling Snow". Kiedyś mogłam słuchać tego bez końca, teraz jednak przywołuje za dużo złych wspomnień.
17) Piosenka, którą często słyszę w radiu - Bednarek - "Cisza"
18) Piosenka, którą chciałabym usłyszeć w radiu - KaeN - "Kartka z pamiętnika". Kocham < 3

19) Piosenka z ulubionego albumu - Nie mam ulubionego albumu, ale podam ulubiony utwór z D2 < 333 Słoń&Mikser - "Winda"
20) Piosenka, której słucham gdy jestem zła - WRT - "Samobójstwo". Prosty tekst, bardzo zrozumiały... 
21) Piosenka, której słucham gdy jestem szczęśliwa - (jedyne nagranie nie z yt) Jest to cover "Hellelujah". Bardzo udany... : )
22) Piosenka, której słucham gdy jestem smutna - Stiko&Jula - "Bilet do życia". Niekoniecznie ambitne, ale przekaz jest jasny. Ewentualnie słucham jeszcze "Zagubiony książe" (Farba).
23) Piosenka, którą zagrano na moim ślubie - Sry, nie miałam ślubu xD Ale gdybym miała mieć, to chciałabym, żeby zagrano TO wraz z całym tańcem etc ^^' Wygląda to bajecznie < 3
24) Piosenka, którą chciałbym, by zagrano na moim pogrzebie - Jula - "Ślad". Może niekoniecznie pasowałby do uroczystości, ale... 
25) Piosenka, która rozśmiesza - Kolejna piosenka Kabanosa? Okej. "Klocki".
26) Piosenka, którą potrafię zagrać na jakimś instrumencie - [*] Nie umiem grać na niczym...
27) Piosenka, którą chciałabym umieć zagrać - Nie mam jakiegoś specjalnego odnośnika co do tego podpunktu. Najpierw chciałabym się wgl nauczyć na czymś grać, cnie. 
28) Piosenka, która wywołuje u mnie poczucie winy - Gosia Andrzejewicz - "Lustro". Ale wytłumaczenia nie potrafię znaleźć. Tak jest i już xd 
29) Piosenka z mojego dzieciństwa - Jedna z wielu, jakie mogłam dać ; ) Virgin - "Szansa".
30) Ulubiona piosenka dokładnie rok temu - Nie pamiętam, jakiego utworu wtedy słuchałam 24/7. Cały czas zasłuchuję się w czymś innym.


Koniec dzisiejszej notki. Zapraszamy na kolejną odsłonę tej akcji już za miesiąc : )

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten post - zdecydowanie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, nono cieszę się, że Ci się ze mną kojarzy Birdy <3333
    Come on, skinny love, just last the year
    Pour a little salt, we were never here
    My, my, my, my, my, my, my, my
    Staring at the sink of blood and crushed veneer
    [...]Come on, skinny love what happened here
    Suckle on the hope in lite brassiere
    My, my, my, my, my, my, my, my
    Sullen load is full, so slow on the split.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z kim innym ma mi się kojarzyć akurat jej twórczość? xD

      Usuń
  3. 'Anastazja jestem' to bardzo emocjonalna piosenka jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dla każdego. Niemniej piosenkarka stworzyła coś naprawdę fajnego, szczerego i zapadającego w pamięć.

      Usuń
  4. Kilka aż włączyłam, by posłuchać. ;) Akcja świetna. ;)

    Pozdrawiam.

    PS. Zapraszam do mnie na konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość piosenek znam, swego czasu również słuchałam w podobnych sytuacjach:)

    OdpowiedzUsuń