niedziela, 6 października 2013

30-DAY BOOK CHALLENGE - DZIEŃ PIERWSZY.


Chyba każdy z Was słyszał coś już o tej zabawie, więc nie będę zbytnio przedłużać. Mam nadzieję, że pozwoli Wam to spojrzeć na nas bardziej jak na ludzi, a nie jak na piszące cyborgi xD A tak serio mam nadzieję, że dzięki tego typu zabawą poznacie nas lepiej c;

Iwi


Najlepszą książką, z którą miałam okazję zapoznać się w tamtym roku, to raczej nie książka, a książki, pod nazwą serii "Strażnicy Nocy". Odmieniły moje spojrzenie na zmiennokształtnych i naprawdę w bardzo ciekawy sposób pokazały tą zwierzęcą stronę natury. Bardzo podoba mi się zamysł autorki, fabuła oraz to, że mogłabym czytać tę serię cały czas, ponieważ chyba nigdy mi się nie znudzi. Czasem żałuję, że mam tak wielkie stosy książek koło łóżka... xD

Ariada



 Zdecydowanie i niezaprzeczalnie odpowiedź na to pytanie brzmi "Delirium" Lauren Oliver! Pokochałam tę książkę od pierwszego wejrzenia (ta cudowna okładka...), a kiedy zaczęłam czytać zapadłam na Amor Deliria Nervosa. Siłą rzeczy zaczęłam skupować kolejne tomy i tak oto w mojej biblioteczce gości cała trylogia. Książka uwiodła mnie przede wszystkim swoim realizmem. Co może się stać, kiedy ludzie zaczną całkowicie prowadzić konsumpcyjny tryb życia i zapomną o miłości? Odpowiedź w książce! Gorąco polecam :)

Klaudia



W moim  przypadku to także jest seria, a raczej trylogia. Trylogia Czarnego Maga, Pani Canavan to książki, do których mogła bym non stop wracać, gdyby nie chęć czytania coraz to nowych pozycji. Podoba mi się w nich praktycznie wszystko. Fabuła, bohaterzy i cały wykreowany świat przez autorkę jest wprost dla mnie idealny. Zdecydowanie polecam wszystkim :) 

MentosKsiążkoŚwir


Jako, że w serii "Dziedzictwo" jestem zakochany od kilku dobrych lat, postanowiłem tutaj ją wrzucić. "Dziedzictwo Tom I i II" zostały wydane w zeszłym roku (resztą trochę wcześniej). Tak naprawdę moja miłość do książek zaczęła się od pamiętnego "Eragona" (film mi się nie spodobał), to była pierwsza książka gatunku fantasy, którą miałem w swoich łapkach (chyba jeszcze nie byłem nawet w gimbazie... nie pamiętam), i co? Pokochałem ten gatunek! (Mentos ty sztywniaku, piszesz jak Daria...) Chyba z trzy razy przeczytałem całą serię, ale teraz nie mam czasu, muszę poznawać nowe tytuły a nie cały czas siedzieć na starych śmieciach... (jeśli pytacie co z "Najstarszym", odpowiem: nigdy do cholery nie pożyczajcie książek...)

Ann 


Z zeszłego roku najlepiej wspominam trzy pierwsze tomy z serii "Pamiętniki Wampirów".
Jestem ogromną fanka serialu, właśnie to nakłoniło mnie do wzięcia się za książki. Te trzy były fenomenalne i zapewne zapamiętam je na zawsze! Styl pisania autorki przypadł mi do gustu, fabułą zainteresowała, dlatego właśnie uważam, że to moje ulubiony książki z poprzedniego roku.
 

4 komentarze:

  1. Ah, pamiętniki wampirów :) Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam "Pamiętniki wampirów" oraz pierwszą cześć "Eragon" chociaż Eragona dawno czytałem jednak do dziś pamiętam fabułę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się skusiła na "Delirium"...

    OdpowiedzUsuń