czwartek, 1 sierpnia 2013

Akcja Bloga - The Versatile Blogger Award.

Witam na Akcji Bloga, która pojawiać się będzie raz w miesiącu. Dziś przybrała ona postać notki organizacyjnej.

Jak już wspominałam, od 1 sierpnia, czyli od dziś, nasz blog rusza pełną parą. Mamy nadzieję, że spodobają Wam się nasze akcje, recenzje, a także wszystko, co będzie się na tym blogu działo.
Serdecznie zachęcamy wszystkich do komentowania, a także z miłą chęcią będziemy brały udział w każdych zabawach blogowych.
Mamy nadzieję, że współpraca zarówno z blogami, jak i wydawnictwami będzie przebiegała owocnie.
Już teraz dziękujemy wszystkim za to, że są tu z nami, że odwiedzają tego bloga i pozwalają mu się rozwijać.
Dziękuję  Oli i Darii, czyli moim dwóm przyjaciółkom, bez których ten blog też nie mógł by tu istnieć.
Jesteście moją inspiracją, dajecie mi siłę i nadzieję na lepsze jutro.
Piszę tu tylko dla Was. Piszę tu, ponieważ jest to moja pasja. Zarówno czytanie, jak i pisanie to nierozłączna część mojego życia.
Mam zamiar się z Wami tutaj tym dzielić i mam nadzieję, że zostanie to docenione.
To tyle z mojej strony.
Zapraszam Was serdecznie do obserwowania i polubienia naszego bloga oraz fanpejdża.

Pozdrawiam, 
Iwi : )


Oprócz tego zostałyśmy nominowane do The Versatile Blogger Award, za co serdecznie dziękujemy "Między Kartkami".

Zasady:
1.Podziękować nominującemu blogowi.
2. Pokazać nagrodę The Veratile u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
Przejdźmy więc do konkretów:

Iwi:

1. Uczęszczam do liceum na profil humanistyczno-prawniczy z Darią.
2. Nie potrafię żyć bez internetu, laptopa i telefonu.
3. Zawsze mam przy sobie jakąś książkę. Czytam zarówno e-booki, jak i książki papierowe.
4. Zawsze chciałam być ruda.
5. Bardzo dużo mówię.
6. Czytam mniej więcej 15 książek w tygodniu.
7. Czasem piszę opowiadania i wiersze. Kiedyś były one publikowane na blogach i forach.

Daria:

1. Moim ulubionym jest, i na zawsze pozostanie, koń. Uwielbiam je szkicować, bo są doskonałe pod każdym względem.
2. Tylko dwa razy w życiu miałam coś złamane (i to jako dziecko).
3. Jedyną lekturą, którą nie przeczytałam był "Kubuś Puchatek" w 3 klasie SP.
4. "Quo Vadis" Sienkiewicza uważam za najlepszą powieść historyczną.
5. Moim ulubionym sportem jest jazda na nartach.
6. Jako dziecko chciałam zostać weterynarzem.
7. Uważam skrzypce za najcudowniejszy instrument i zawsze chciałam nauczyć się na nich grać.

Ola:

1. Kocham czytać książki i pić kawę, zwłaszcza na białej czekoladzie (Iwi, ty wiesz)
2. Nie potrafię rysować i zazdroszczę tym, którzy zdolność tą posiadają.
3. Z natury jestem buntowniczką, aczkolwiek potrafię iść na kompromis.
4. Lubię powracać do książek, które już czytałam, przywołują wspomnienia.
5. Słucham rocka i ballad.
6. Moim ulubionymi serialami są "The walking dead" oraz "Awkward".
7.Chcę nauczyć się grać na gitarze.


***

Nominacje:

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację. Postaram się wziąć udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie za nominację :) Również postaram się odpowiedzieć na tag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację, odpowiedzi udzielę na facebooku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc! Bardzo dziekuje za nominacje, ae niestety jak na razie nie mam czasu na branie udzialu w tej zabwie :) Obserwuje, jezeli maci echec zrobcie to samo :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;))
    Będę Waszego bloga odwiedzać :D
    Pozdrawiam :*

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi. Postaram się trochę czasu przeznaczyć na tę zabawę, ale niczego nie mogę obiecać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Touche. Sound arguments. Keep up the amazing effort.


    Stop by my web page - Fondazionecasadioriani.It

    OdpowiedzUsuń