czwartek, 25 czerwca 2015

"Italia. Mi piace!"

Znów przychodzę z recenzją kolejnej już odsłony magazynu do nauki języka włoskiego, który znajdziecie w ofercie Wydawnictwa Colorful Media. Cóż, uważam, że już przyzwyczaiłam się do czytania tego typu publikacji i bardzo je polubiłam. Poznałam wiele bardzo interesujących słówek, które podchodzą pod kategorię nowinek językowych i raczej nie znajdziecie ich w zwyczajnej książce szkolnej. Ponadto magazyn bardzo różni się od zwyczajnego podręcznika przede wszystkim właśnie tym, iż pokazuje język do komunikowania się, a nie puste formułki bez jasnego kontekstu. Jeśli jakiś uczeń, który studiuje włoski pragnie ubogacić swoje słownictwo o parę frazeologizmów i ciekawych wyrażeń, gorąco polecam "Italia. Mi piace!". 


W tym numerze znajdziemy trochę kontrowersji, ale przede wszystkim, jak zwykle dawkę kolorów i użytecznych informacji kulturoznawczych o Włoszech. Amatorów sztuki czeka dobra zabawa na stronach 6-9. Będziemy mieli okazję poznać lepiej samych Włochów! Kilka słów o Wenecji, czyli magicznym miejscu, które udało mi się odwiedzić, a chciałabym tam wrócić i oczywiście przepis na pyszne danie.

Wystrój wcale się nie zmienił, dalej jest przejrzysty i bardzo przyjazny dla czytelnika. Użyteczny
słowniczek znajduje się pod wszystkimi artykułami.

Reasumując, naprawdę polecam wszystkim kreatywnym osobom, bo ten magazyn właśnie dla takich został stworzony. Rozwój osobisty gwarantowany i jaka satysfakcja! Będziecie chcieli więcej!

Wasza Ariada :)


Za magazyn dziękuję Wydawnictwu Colorful MEDIA   

3 komentarze:

  1. Skoro tak zachwalasz to być może faktycznie rozejrzę sie za tym czasopismem? Poza tym miałam już doczynienia z tym Wydawnictwem i zdaje sobie sprawe, ze poswiecaja oni cala swoja uwage, aby dany numer byl dopracowany.
    Zapraszam Cie do mnie na nową recenzję ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. To zawsze było moim marzeniem - nauczyć się włoskiego:) Niezrealizowanym, niestety....Ale czy z tego magazynu faktycznie da się nauczyć? Czy to raczej dla znających podstawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest magazyn dla osób, któreś jednak znają podstawowe zasady tego języka, ponieważ nie znajdziesz tutaj podręcznikowego wyjaśnienia. Zakładają, że już tu umiesz :)

      Usuń