sobota, 20 grudnia 2014

"Italia. Mi piace!" - magazyn do nauki języka włoskiego

Jak wiecie, od dłuższego czasu Nasz Książkowir współpracuje z wydawnictwem Colorful Media, zajmującego się przede wszystkim językami. Tak więc, dzisiaj kolejny raz prezentuję Wam drugą już odsłonę mojej przygody z magazynem do języka włoskiego "Italia. Mi piace!"

Muszę przypomnieć, że jestem zupełną amatorką w dziedzinie tego języka, lecz oczywiście chciałabym się go nauczyć. Czytanie tego magazynu sprawia mi wiele przyjemności. Wbrew pozorom radzenie sobie z tekstem napisanym w obcym języku nie jest aż takie trudne! Zwłaszcza, kiedy ma się do dyspozycji świetnie skomponowany słowniczek, w którym występują problematyczne słówka.

W tym magazynie możecie poczytać między innymi o Szopce Bożonarodzeniowej w Neapolu, tak bardzo tematycznie, ponieważ już za niecały tydzień będziemy obchodzić Święta Narodzenia Pańskiego! Ponadto dowiecie się troszkę o pizzy, czyli niejako reprezentatywnej potrawie Włochów oprócz lodów i pasty. Poznacie bliżej jednego z chirurgów, który nie jest wcale nudny! W tej gazecie przewiną się nawet polskie elementy, bardzo dobrze wplecione w całość. Nie zabraknie grozy w postaci spotkania z pewną tarantulą. Wielbiciele ciekawych muzycznych osobowości nie będą zawiedzeni, a dla łakoci, przepis na świetny deser!

To wszystko po włosku, a więc dochodzi ambicja i satysfakcja z pracy nad lingwistyczną stroną naszego ja. Czekam z niecierpliwością na kolejne magazyny. Trudno nie zachwycić się bardzo ładnym i estetycznym wydaniem. Obrazki przyciągają wzrok i trudno przejść obok artykułu obojętnie.

Znudziły Cię tradycyjne tabloidy czy inne tradycyjne kolorowe gazetki? Sięgnij po coś takiego, a nie zawiedziesz się, spędzisz czas wolny przyjemnie i bardzo kreatywnie! Lepsze niż tradycyjne książki do nauki języków!

Wasza Ariada :)

Za magazyn dziękuję Wydawnictwu Colorful MEDIA   

3 komentarze:

  1. Gdzie można kupić ten magazyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie wydawnictwa jest możliwość zamówienia :)

      Usuń
  2. ja na razie uczę się francuskiego, ale w przyszłości kto wie... może zacznę kiedyś się uczyć włoskiego

    OdpowiedzUsuń